Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our Kid

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday 11 December 2012

Jalan-jalan Tg. Emas @ Muar Johor


sepanjang aku berada di kg baru-baru ini..aku amik kesempatan pergi ke Tg.Emas, Muar..saje-saje pusing2 bandar dan makan mee bandung special..itu pun curi-curi masa lepas pergi kenduri kawin..cuaca pun agak baik masa itu..memang senang nak berjalan-jalan kat dengan jeti Tg.Emas, Dataran Tg.Emas..sepanjang aku

berulang alik sebulan sekali ke kg husband pt.Sulong @ Batu Pahat..ini first time aku menjejakkan ke Muar..hahaaaaa..kesian kan??eheheh..sebelum ini bukan tak nak jejak cume masa tak mengizinkan..dah ada kesempatan ini..ape lagi layan

mee bandung Pak Abu kat Medan Selera Tg.Emas..sebab kat muar ini je aku boleh dapat mee bandung yang special..tempat lain tak dakkk..hihihi...

nak cube selera mee bandung special Pak Abu cari gerai No.9 kat medan selera itu..ada tulis kedai Abu Bakar Hanipah & Sabrina Abu Bakar

mee bandung special Pak Abu (isinye yang padat) 
















4 comments:

  1. Da lme ta g Muar,mkn mee bandung Muar.Rindu kt anak-2 kt sne.. :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo free, g le nti..leh layan m.bandung muorr

      Delete
  2. Replies
    1. tu le..mmg sodap..isi nye mmg terbaek..padat..

      Delete

Tinggalkan komen anda di sini. Terima Kasih