Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our Kid

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday 15 November 2012

Sonotron Theraphy

dalam dua minggu ini kesihatan anak aku x bpe baik..since sebelum raya haji bulan lepas pun nak buat suntikan untuk umur setahun kat klinik pun kena tangguh..dalam tempoh hampir sebulan ini pun anak aku belum boleh untuk buat suntikan sampai la jatuh hari check up syifa semalam pun still kena tangguh sebab my 
little syifa demam..macam ini la kalau dah umur setahun, kalau tak sihat orang tua-tua kata nak ringan kan 

badan mungkin sebab nak pandai jalan ke..buat masa ini, syifa hanya dapat dua tapak je nak berjalan..hopefully, dah sihat nanti my little boleh la berjalan..huhu..berbalik pada tajuk entry,"Sonotron 
Theraphy" memang ada kaitan dengan buat hati pengarang jantung akuni Nur Syifa Humaira..walaupun 
demamnya still on and off, aku dan husbad still worried sebab hampir dua minggu batuk kahak syifa tak 

baik-baik..aku dan husband amik alternatif buat rawatan sonotron theraphy ini untuk cairkan kahak dia kat klinik..klinik keluarga Dr Ghazali dekat Au5 Keramat menjadi pilihan untuk rawatan anak aku tiap kali syifa 
tak sihat dan klinik itu pun menawarkan perkhidmatan sonotron ini..dari klinik itu jugak la aku dan husband mula kenal sonotron. Katanya ia boleh cairkan dan keringkan kahak yang tak habis keluar dari paru-paru pesakit selain mengubati dan mengurangkan pelbagai penyakit stroke, migrain, asthma, sakit sendi dan lain-lain lagiii.

mesin "sonotron theraphy"
macam pistol pulak aku tgk kat pemegang tu..ehehehe!

sebelum ini pun anak aku dah buat beberapa kali untuk buat rawatan ini..tak silap aku, since umur syifa lima bulan penah buat rawatan ini gara-gara batuk kahak ini jugak dan hampir terjebak dengan acute bronchitis. time itu kena buat sonotron sampai 3hari ok..cume tak ada malam je..kalo 3hari 2malam dah macam

menginap kat hotel pulakkan..haha..lately, bila penyakit ini datang balik, aku terus bawak anak aku ke klinik
dan buat sonotron ini..dan nampak gayanya 3hari lagi la berhadapan sonotron ini..dan arini last day buat sonotron..yang bagusnya at 1st and 2nd day syifa was cried but today is the last day, she looks like good girl
no melalak-lalak ok..eheheh..last day jugak baru syifa tak menangis dan nampak berani buat sonotron itu.

pengalaman aku sebelum ini, lepas syifa buat sonotron..alhamdulilah kahak syifa kering dan batuk pun boleh 
hilang walaupun amik masa sikit. Tak kisahlah kan yang penting ada perubahan untuk baik..nak tahu lebih lanjut tentang sonotron klik kat sini http://www.panmedic.com.my/services.php @ http://www.healmesonotron.com/

syifa nangis sampai peluk baba dia kuat-kuat..

::signing off::





No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini. Terima Kasih