Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our Kid

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday 8 November 2012

Makan-makan @ Jiran Cafe

Last week, aku ajak husband makan satu tempat western food ni kat "Jiran Cafe@Keramat". Agak unik sikit tempat western ni sebab beroperasi kat corner lot rumah. Tempatnye pun ok..Aku dapat sumber, jiran

cafe ni baru je lagi beroperasi dalam tahun ini. Bagi aku tempatnya okla, makanan & harga pun ok (kire harga jiran-jiran la tuh) ehehe..sebelum ni aku memang pernah try makan kat situ dengan rakan-rakan opis, itu yang rasa nak makan lagi. Jawabnya, ajak la husband dengan anak kami si kecik tu pergi makan kat

tempat tu jugak. Lagipun husband aku pun belum try lagi makan kat situ. Korang nak pergi makan tempat ini, tak susah pun nak cari sebab betul-betul kat tepi jalan keramat AU3/31. Selamat Mencuba makan kat sini...8-)



Jiran Cafe dari luar

pintu masuk utama..local food pun ada kat sini

fish grill

fish grill+fish chip+chocolate blended+mushroom soup+garlic bread

fish chip


slurppp..chocolate blended


**Operating Hour : 5pm-12am (daily)
    Hubungi En. Fazli @ 013-3699436


::signing off::








4 comments:

  1. uitt...menyelerakan :D

    i dah follow u ok

    ReplyDelete
  2. eheheh...try le kak emy..bile2 fre..mmg santai & leh jadikan tempat melepak smbil bergosip..hihihiihi...

    ReplyDelete
  3. rse lapar la plak tgk mknan2 2..hehe =)

    http://noraqilahjohari.blogspot.com/2012/10/ada-apa-dengan-senyum.html

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda di sini. Terima Kasih