Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our Kid

Lilypie Third Birthday tickers

Friday 20 April 2012

Bersawang dah blog akuuu..

Assalamualaikum sumeee...

Entry kali ni nak menyemak kt blog aku yg aku tinggalkan sekian lama nye....sampai terlupa password nak masuk blog ni..jenuh gak lak nak mengingat, x dpt2..last2 create la password br...bersawangnye la blog akuni..rs2nye setahun lebih aku x update blog..huhu! Nak di pendekkan citer, kire aku cuti berehat sbb pregnant & berpantang melahirkan cahaya mata aku nie..Alhamdulilah anak aku pun dah 6bulan lebih..ni pun boleh jenguk blog sbb ade kesempatan wt di opis..(minta maap bos, sy amik mase jap je..huhu..)

x de ape nak d citerkan entry kali ni, juz nak warming up jeee...yela dah lama x berblog kan..rs rinduuu pulak (gatal2 tgn nak menaip). Masuk je blog, byk jgk perubahan..bling2 mate aku nengok nye..dr segi settingnye..nak kene explore la plk..jenuh2x...(x pe pelan2 kayuh)..Ok ler, skg waktu lunch..pewut pun dh start bunyi..pe lagi masuk pantry le pasni. Ade kelapangan, update lg..(tu pun kalo anak x merengek n meragam kt umah..boleh la update blog..huhu).

Sekian...

::signing off::

2 comments:

  1. muahahahha...lama nye x berblog...kat blog akak pon xde blog kamu...kene add balik ni hehe

    tungguuuu....akak jumpa je orang leh wat dapur murah, akak rodger kamu eh :D

    ReplyDelete
  2. haaaaaa..x kire akk kene add gak..pttle akk br respon..eheheh!


    orait roger tang kitchen kabinet, maklumle kak skgni duk surf blog2 org tgk bab umah je..nak wt preparation tang duittttt..adoyaiiii!

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda di sini. Terima Kasih