Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our Kid

Lilypie Third Birthday tickers

Friday, 12 October 2012

Lunch Hour Friday



Alhamdulilah kekenyangan lunch arini..maklumle bos2 belanje...bukan selalu kan..ehehe! ikutkan tiap2 jumaat ade usrah pas lunch kt opis..so, bos cancel usrah arini & plan makan2 kt luar..dr last week lagi plan camtu..syoknyeee kan..macam x pnh makan kt lua je..hihihihi!sebenarnyee..lame jugak kami x kua g makan2 camni..sekali dpt makan bersama..best jgk.

Pada mulenye, kami tak tau pun bos2 nak belanje..sekali masing2 dh sampai kedai makan, terus amik makanan sebab ingat bayar masing2, time kami ngh makan..bos ckp ""patutnya kiteorg yg belanje ni sampai dulu, la ni kami yg lambat sampai" mesti bos2 dh tgk kami sampai awal & amik makanan..last2 dengar citer, bos2 nak belanje kami 1 opis...so, selamat la duit masing2 arini nak bayar lunch..alhamdulilah...bikin suprise je kan bos2 ni..huhuhu!apepun, syukur2..next time, harap2 bos belanje la lagi..ehehehehhehe!

Menu yg di ambil arini::-

1) Ikan Keli Bakar+Air Asam
2) Ayam Goreng
3) Lala2
4) Ayam Panggang
5) Ikan Tongkol masak asam
6) Ulam2+Sambal Belacan
7) Pajeri
8) Buah2an (betik+mangga+jambu+nenas) pehhh..nikmatttttt..


p/s :: jgn sampai terliur lak tgk pic2 lauk kt bwh ni..ehehe!







::signing off::

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini. Terima Kasih