Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our Kid

Lilypie Third Birthday tickers

Saturday 5 September 2009

Kenangan Dulu....


Salam..

Mula2 menjejaki alam kampus...wujudnya perkenalan aku ngn rakan2 yg asal usulnya pelbagai negeri..Kejadian pertama, semasa aku mendaftar sebagai pelajar ...rakan  yg aku jumpa dulu adalah AYU (nama singkatan)..kenal punya kenal..rupa2nya die 1 bilik ngn aku..alhamdulilah..aku jumpe rakan sebilik ngn aku..pastu baru la aku terjumpa DAYAH, ANA, SABRINA, LIZA yg kini sahabat2 aku semua..hehe..!!even msg2 dah ade komitmen bekerja, kami still berhubung..berjumpa..even kalo nk wt gathering tu kena planning dulu..br la menjadi..kdg2 ade gak yg x jadi..ehehehhe!!biasela, ade masalah yg x dpt di elakkn...aku rs hepy sgt2 kwn ngn depa semua nie...dh mcm adik beradikkk...yg plg penting aku tak lupa masakan mak ko ANA (burung puyuh masak lemak..sodappppp lg2 ko bwk time blik hostel..)..<<sanggup tuh kami tak p kafe tasik gara2 tggu lauk pauk mak tu Ana..apepun, thanx ea ANA...syg koo..mmuahhh!

Dulu kalo duduk satu bilik depa2 nie, mmg happening di buatnya...kalo gelak ketawa tu smpi ke 1-2 pg pun adala..hehe!padahal kuliah msg2 ade tu sok arinye..mana tak nya, bersembang, melayan makan..sampai tak jemu la kami duduk 1 bilik tuh..byk sgt memoriiiiii....ekekek..!apepun, study kami still running okayyy.....ingat pesanan mak ayah kami mula2 nak masuk dulu..so..Study tak di lupakan...org kata "Study Smart"..huhuhu...

Ok la rsnya, ni jea yg dpt aku karangkan..kalo nk elaborate story aku ngn best2 friends aku ni mmg tak abis...tak jadi kerja aku di buat nya nanti....ehehe!!lain masa...aku story lagik ok...

Friendship 4ever>>>SyaQira, Ayu, Dayah, Ana, Sabrina, Liza 


Wassalam........

Ukhuwah Yang Terjalin 



       From right:: mE, daYah, aNa, aYu, LiZa..(pic sabrina  tiada dalam gambar---coz kt trgganu)



No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini. Terima Kasih