Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our Kid

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday 20 August 2009

Pilihan Butik Pengantin

Salam..


Bercerita lagi pameran wedding baru-baru ni @ Setiawangsa...ada 1 booth butik pengantin tu yang di kenali D'Ratu Bridal House..aku agak tertarik dengan baju-baju sanding pengantin di situ..Sesudah aku bertanya & di beri maklumat tentang pakej-pakej yang di tawarkan..pada asalnya, aku tak booking lagi kat butik tu sebab aku rasa aku nak survey je dulu..aku pun amik la pamphlet & bussiness card sebagai panduan untuk aku jika aku confirm buat pilihan butik itu..(dalam hati berminat tuhh..cume belum di bukakn pintu hati je nak book time tu..huhuhu!) Finally, lepas aku berfikir panjang sambil search laman web D'Ratu Bridal House untuk mendapatkan lagi maklumat...Aku pun buat appoinment dengan kak nur pagi semalam,  untuk membuat lawatan ke butik kak nur petang tu jugak..huhu..Sesudah sampai di sana, kagum dengan hasil2 jahitan manik kak nur pada baju-baju sanding & nikah..bukan itu juga dengan hasil kreatif untuk membuat pelamin yang eksklusif membuatkan aku minat untuk booking kak nur sebagai tunggak utama untuk merealisasi kan impian aku & bakal suami di majlis perkahwinan aku nanti..Walaupun butik kak nur hanya buat di rumah, aku rasa appreciate dengan usaha kak nur untuk expands kan lagi bisnes yang die ada ni..Sekurang2nya kak nur dah ada customer sendiri..tak salah kalau bermula bisnes ni dari rumah..Apepun, Thanks a lots kat kak nur (owner butik nie) & Suaminya sebab berikan maklumat yang jelas & tepat berkenaan perkhidmatan yang di tawarkan...So, pasni just make appointment with kak nur jela untuk preparation wedding aku tahun depan....;-)

Semakan yang selesai di buat untuk di sempurnakan majlis perkahwinan aku tahun depan :


 1) Butik Perkahwinan :: D'Ratu Bridal House @ Pinggiran  Batu Caves, S'gor


     Pakej Dewan :  1) Pelamin 3 Panel
                               2) Baju Sanding L/P + Aksesori Pengantin
                               3) Make up Artis 2x (Nikah+Sanding)
                               4) Bilik Pengantin
                               5) Karpet Merah+Hiasan
                               6) Arch Flower
                               7) Kos Upah Buat Baju Nikah
                                
                              FOC :: Bunga Tangan & Banner Pengantin

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini. Terima Kasih