Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our Kid

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, 12 August 2010

Harapan Ramadhan




Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

Selangkah demi selangkah
Setahun sudah pun berlalu
Masa yang pantas berlalu
Hingga tak terasa ku berada
Di bulan Ramadhan semula

Puasa satu amalan
Sebagaimana yang diperintahNya
Moga dapat ku lenturkan
Nafsu yang selalu membelenggu diri
Tiada henti-henti

Tak ingin ku biarkan Ramadhan berlalu saja
Tuhan pimpinlah daku yang lemah
Mengharungi segalanya dengan sabar
Kita memohon pada Tuhan diberikan kekuatan
Ku merayu pada Tuhan diterima amalan

Selangkah demi selangkah...
Dengan rahmatMu oh Tuhanku...
Ku tempuh jua

  • Rase tenang dan damai jer perasaan ini bila menghayati lirik ni.. :)

signing off ::

4 comments:

  1. salam...ana KUIS??amik apa masa kat KUIS...tgk muka mcm tak cam pun..hehehe..al-maklum le aku ni pelupa orgnye...mintak maap ye..tlg recall kan aku ye...sorry sgt2...eh selamat berpuasa n selamat pengantin baru...

    ReplyDelete
  2. ws..ana tu kwn aku..sbb x silap fb ko ade dlm list friend aku ngn ana.ana tu budak HRM..rsnya cm ko ni kwn die jek..hehe..x silap la..apepun, tQ ea..salam ramadhan..

    ReplyDelete
  3. apa nama dia kat fb??leh cek balik..mmg ada geng ngan HRM sbb kitaorg sama kuliah kadang2 tuh...hehehehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda di sini. Terima Kasih