Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our Kid

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, 10 August 2010

Ramadhan Al Mubarak...


Salam...


Alhamdulilah...selesai sudah terawih pertama aku tadiii...mudah2an amalan aku arini dan seterusnya di terima Nya....amin.Esok dah nak pose..terpikir sok nak buat nasi goreng je lagi2 kalau di makan dengan tempe goreng...bestnyaaa..Terima kasih kat boss bagi tempe goreng tu...sedapppp...huhu! Puasa kali ini, aktiviti tak la sesibuk mana pun..lebih membuat amalan. Kalau waktu bekerja sebelum ni, balik kul 4.30-6.00...bulan pose ni, kul 4.00 ptg dah balik opis..bestnyeeeee awallll balik..ade masa nak ke bazar lagi tu....huhuhu! Bulan pose ni..aku tak nak belanja berlebih2an sama dengan konsep aku sebelum ni..berjimattt....kalau nak belanja di bazar, agak2 perlu yang nak di makan je aku beli...biasalakan kalau di bulan pose ni, keinginan nya berbeza cikit..paling penting "don't wasting"...senang cite bijak berbelanjaaaaa...8-)...
apepun, Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak..moga segala amalan kita di berkatiNya.......AMIN...sekian

signing off :: 











2 comments:

  1. slm ziarah..
    slmt menunaikn ibadah puase.. :)

    ReplyDelete
  2. Tenkiuuu ea...
    salam ramadhan...8-)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda di sini. Terima Kasih