Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our Kid

Lilypie Third Birthday tickers

Monday 2 August 2010

1 Ogos 2010..

Sumber rezeki akuuuu

Bermula mingguni, ada keja urgent yang nak di siapkan termasuk membuat report outstanding akaun yang nak kena submit kat boss..hopefully, aku dapat siapkan secepat mungkin walaupun kekadang ada kerja lain yang nak di dahulukan..Sedar tak sedar, semalam genap lah 3 tahun aku bekerja di sini..cepat betul masa berlalu..1st day, aku masuk kerja..teringat aku membuat sales invoice yang sangat la banyak volume nye dalam sistem akaun tu..jari jemari ni jugak la yang duk bising press keyboard ni..huhuhu! Sehinggalah ke hari ini..alhamdulilah, aku masih di beri kepercayan & peluang untuk bekerja di sini..Pengalaman tu mengajar erti kematangan buat aku..Yang baik kita jadikan tauladan yang buruk tu kita jadikan sempadan..apepun, hepy working.....8-)

Ni la kerja aku..menghadap komputer je ari2..8-)
signing off :: syaQira

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini. Terima Kasih