Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our Kid

Lilypie Third Birthday tickers

Friday 7 August 2009

Pameran Perkahwinan...7-9 Ogos 2009..







                                                         

Salam...





By tommorow, i need to find out something la..especially for wedding information..kebetulan esok ada wedding exbition @ Midvalley. Atleast,  i can get a lots some of information from there.. huhu!!Plan punye plan..esok confirm p sna with my best friend 'aYu'..at the same time, ayu pun ada nk cari info wedding untuk adik die yang bakal berkahwin bulan Nov ni...Sekarang ni pun dah nk masuk middle of this month so tinggal 8 bulan je lg aku nk berkahwin...sekejap jea masa berlalu..pastinya masa yang ada ni aku dah mula berfikir untuk membuat 'observation' for my preparation wedding by next year. 





Untuk permulaan ini..esok aku akan buat survey je dulu so that...aku boleh decide which one pakej2 perkahwinan yang akan aku ambil nanti..termasuklah pakej wedding, fotographer, catering, wedding card & lain-lain. If ada pilihan yang ada dalam list aku ini..aku tidak teragak2 amik pakej yang ada time exbition esok..atleast aku dah booking dulu..then dapat pakej dengan harga yang murah sedikit kalau nak di bandingkan dengan normal price.Paling penting, biar pilihan aku itu kena dengan "bajet & services" yang di offer memuaskan...;-) ok la erk..esok sambung cerita lagi..<<


   


p/s :: Anyway, dont't forget come & join Wedding Exbition @ Midvalley..a lots of exhibitor will come!!


  


signing off :: syaQira



No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini. Terima Kasih