Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our Kid

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday 12 August 2009

Pameran Wedding Ku @ Dewan Centrum, Setiawangsa..13-15 Ogos 2009..








Salam...


Pameran wedding muncul lagiiii...!!kali ni, di adakan di Dewan Centrum, Setiawangsa...3hari pameran tu, bermula 13-15 Ogos...huhu!anybody else who not joined exbition wedding @ midvalley mmgu lps...boleh la join pameran kali ni..tak rugi yea kawan2 (bagi yang sibuk buat preparation wedding) ke sana atleast boleh la buat comparison dari segi price & services. Memandangkan pameran wedding ni tak la jauh mana dari rumah aku..rugi rasanya kalau aku tak p..Manalah tau, pameran wedding yang ni aku dapat butik perkahwinan yang aku idamkan nanti..huhu!apepun, usaha..tu paling penting. Kalau tak usaha mana nak dapat ganjaran nya..ehehehhe!!


Esok, after working hours aku nak p pameran ni..Hopefully, dapatlah menambahkan info tentang preparation wedding aku ni nanti..insyaAllah..;-b

Signing off : syaqira:

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini. Terima Kasih