Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Our Kid

Lilypie Third Birthday tickers

Friday 7 August 2009

Persiapan Kahwin Part 1

Salam...

Baru-baru ni ada Member Sales J-Card @ Jaya Jusco AU2 Keramat...ramai yang amik peluang shopping time tu sebab barang2 yang berjenama dapat less 10% sehingga 70%..Mula2 dapat mesej daripada pihak JJ aritu, aku pun terpikir untuk membeli barang-barang hantaran. Atleast aku dah save kt situ...aku pun discuss dengan tunang aku tentang hasrat aku tu..tunang aku pun berpendapat ok..asalkan ia mendatangkan advantage pada kami. Aku pun pergi ke JJ untuk shopping barang2 hantaran termasuk beli handbag, kasut aku & tunang & kemeja. Memang murah daripada normal price. Nak ke JJ aritu pun ada juga kereta terpaksa park kat luar JJ..punya lah ramai yang datang. Alhamdulilah aku dapat park kereta kat dalam kalau tidak jenuh jugak nak berjalan dari luar ke JJ..huhu..Selesai sudah membeli barang2 hantaran tu, rasa berpuas hati sebab total expenses aku kurang daripada ape yang aku targetkan dalam list perbelanjaan barang2 hantaran sebelum ni. Memang jimat...Kalau tidak ada sales ni, bebanan jugak lah bagi bakal2 pengantin yang nak beli barang hantaran.So, tinggal lagi nak beli perfume dengan tambahan barang hantaran je yang perlu beli lagi..apepun, aku dah mula buat sedikit demi sedkit wedding preparation dari sekarang..hopefully, perjalanan lepas ni lebih di permudahkan lagi..amin...8-)

signing off :: syaQira


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda di sini. Terima Kasih